خودمانیم عجب پهلوانانی هستیم ... مطلب ارسالی از دختر تارنج
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

خودمانیم عجب پهلوانانی هستیم ... مطلب ارسالی از دختر تارنج

شهادت حضرت فاطمه. ایام فاطمیه . حضرت زهرا . فاطمه زهرا . شهادت فاطمه زهرا

من اگر پسر بودم …

اسمم حتما علی بود !

آن وقت شب ها بعد از مسجد حتما می رفتم زورخانه

تا کباده بکشم و میل بزنم

و با نفس مرشد جان بگیرم …

 

مرشد علی مولا بخواند

و من با ضرب انگشتانش غرق یا علی شوم …

میان گود چرخ بردارم و مرشد برایم ضرب بگیرد ،

مرشد مولا مدد بگوید و من یا علی …

حتما کشتی هم می گرفتم …

می شدم یک کشتی گیر با اخلاق …

می شدم یک پهلوان تمام عیار !!

من عاشق مرام پهلوانیم …

من اگر پسر بودم …

حتما پهلوان می شدم …

زورخانه می رفتم و کشتی می گرفتم، و هیچ کس حریفم نبود !!

اما با همۀ زور بازویم، خوش خلق بودم و با همه مهربان، برای مادرم هم نوکر !!

اصلا پهلوان بودن یعنی همین !!

الان اما یک دخترم!!

نه مرشدی برایم ضرب می گیرد و نه من میان گود پا می گذارم !

و نه حتی بزن زنگی و نازنفسی و صلواتی و یا علی مددی !

زورخانه رفتن و کباده کشیدن و کشتی گرفتن هم فقط توی خیالاتم پر می کشد !!

من یک دخترم …

زورخانه و تشک کشتی جای ما نیست !

اما پهلوان که می شود بود !!

جز من کدام پهلوان را می شناسی که تمام کوچه و خیابان ها برایش زورخانه باشند و گود؟!

لباس مشکی پهلوانیش را که بپوشد کسی حتی جرات نکند تماشایش کند

چه رسد به هم آورد شدن !!

آن وقت تمام مرشدهای خدا برایش ضرب بگیرند و هر نگاه پلیدی را که خاک کرد

بلند یـــا زهــرا بگویند !!

جز من کدام پهلوان هست که حتی سیاهی رخت پهلوانیش به جان حریف رعشه اندازد ؟!!

جز من کدام پهلوان هست که با این همه زور!

خوش خلق است و با همه مهربان ؟!

برای مادر هم نوکر ؟! …

من یک دخترم …

ما دختریم …

تمام شرق و غرب حتی از سیاهی چادر ما می ترسند، چه رسد به خود ما !

تمام نگاه های ناپاک هم از ما می ترسند …

عجب زوربازویی داریم …

ما دختریم …

دختران چادری …

تمام دنیا از ما می ترسند،

اما با اینهمه قدرت باز هم مهربانیم و خوش خلق و برای مادر نوکر …

پهلوانی یعنی همین …

خودمانیم !

عجب پهلوان هایی هستیم !

بگویید مرشد برای ما ضرب بگیرد … !!!

این متن واسه سلامتی اسم یا زهرا هست که لای در و دیوار ماند ولی چادر از سرش نیفتاد ......

 

بانوی من به قربان  تو چادر خاکیت شوم ...

 



کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله

نظرات شما عزیزان:

حجت اله عرفانیان
ساعت12:58---4 ارديبهشت 1395
به ریاضی قرآن اسلامه حق 245 اسلامه حق 245 یعنی علی 110+135 فاطمه = 245 اسلامه حق کسی بجز فاطمه و علی نیست به ابجدکبیر و صغیر اسلام 144 ضرب 12 امام در خودش 144 یعنی 114 سوره قرآن 114+30 جزء آن = 144 به ابجد کبیر دین اسلام 196 کلید اسلام 196 امام کل دین 196 ضرب 14 معصوم در خودش 14ضربدر 14= 196 دین اسلام 196 و اسلام به ابجد کبیر و صغیر 144 ضرب 12 امام ضربدر 12 = 144 نام شیعه 5 بار مستقیم در قرآن آمده 5ضربدر 5= 25 به ابجد شیعه 25 کعبه 25 آل الله 25 والله 25 نام آدم هم 25 بار در قرآن آمده آدم باش و حق را بپذیر 25+144+196 = 365 روز سال خداوند بخاطر 5 تن و12 امام و 14 معصوم سال را 365 روز قرار داد ضرب عالم امکان محمد استو جمال محمد علیست شما هم نشانه اسلام و دین اسلام را بفرمائید ما شیعه هستیم و حق را با کمال احترام میپذیریم به ابجد صغیر حق 12 اسلام 12 حق 12نجاتبخش 12 قلب 12 هوا 12 سیب 12 حم 12 حامی محمد علی 12 امام میباشند ساعت 12 ماه های سال 12 انجمن 12نجاتبخش 12 اسلام 12ساعت 12 ماه های سال 12 انجمن 12 نجاتبخش 12 اسلام12حق 12ساعت 12ماه های سال 12 جانشینان حضرت عیسی و محمدهم 12نفرند نام شیعه 12 بار در قرآن آمده 12 ابو حنیفه(پیشوای بزرگ اهل سنت)

هیچ کس با علی به مبارزه برنخاست مگرآنکه علی از آن برتر بود واگر علی به مقابله ومبارزه با آنها
نمی پرداخت هیچکس نمی دانست سیره بین مسلمین و تکلیف شرعی با این گروهها از چه قرار است.
(مناقب ابو حنیفه٬خطیب خوارزمی ج2 ص83
شافعی(پیشوای مذهب شافعی)
اگرعلی مرتضی خود را آنطور که بود نشان می داد٬مردم جهان همه در برابرش سرسجده برزمین میگذاشتند٬شافعی می میرد ولی نمی داند که خدای او الله است یا٬علی
ای وای بر من از فرقه های باطل و من درآوردی که نامشان یک بار در قرآن نیامده و کفر هم می گویند هر کسی الله را با مخلوقش یکی کند از دین خارج است
1-غررالحکم، ج3، ص428، ح4990 2- قران کریم ،سوره حجرات ،آیه 12 3- نهج البلاغه 381، حکمت وَ إِنَّ مِنْ شِيعَتِهِ لَإِبْراهِيمَ إِذْ جاءَ رَبَّهُ بِقَلْبٍ سَلِيمٍ:سلام بر صلابت حیدرمولاء قائم آل محمد(عج) نام شیعه5بار مستقیم در قرآن آمده 5ضربدر5= 25 نام آدم 25 بار در قرآن آمده آدم باش و 12حق12 اسلام 12را بپذیر پیغمبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه 25شیعه 25 کعبه 25 آل الله 25 والله25 تقوی25عدالت25مهندسی 25دکترا25 آل الله25 شیعه25 کعبه25وَ إِنَّ مِنْ شِيعَتِهِ لَإِبْراهِيمَ إِذْ جاءَ رَبَّهُ بِقَلْبٍ سَلِيمٍ أُوْلَئِكَ حِزْبُ اللَّهِ أَلا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ طبق آیه قرآن فقط شیعه بحق و رستگار عالم استوَ إِنَّ مِنْ شِيعَتِهِ لَإِبْراهِيمَ إِذْ جاءَ رَبَّهُ بِقَلْبٍ سَلِيمٍ قال رسو الله یا علی انت و شیعتک هم الفائزون یا علی تو و شیعیانت رستگاران اهل عالمید وَ إِنَّ مِنْ شِيعَتِهِ لَإِبْراهِيمَ إِذْ جاءَ رَبَّهُ بِقَلْبٍ سَلِيمٍ پیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه 25 شیعه 25 والله25 آل الله 25 بانام آدم ها 25 بار در قرآن نام25 آدم انسانی 25 آدم باش انسان باش و حق را بپذیر نام آدم 25 بار در قرآن آمده آدم باش و حق را بپذیر وَ إِنَّ مِنْ شِيعَتِهِ لَإِبْراهِيمَ إِذْ جاءَ رَبَّهُ بِقَلْبٍ سَلِيمٍ پسر انسان 25 آدم مرد25 آل الله 25 والله 25 نام آدم 25 گنج قرآنه25 نفس قرآن 25 شیعه 25باردر قرآن آمده آدم باش و حق را بپذیر آدم باش و شیعه باش وَ إِنَّ مِنْ شِيعَتِهِ لَإِبْراهِيمَ إِذْ جاءَ رَبَّهُ بِقَلْبٍ سَلِيمٍ هرکسی شیعه نباشد بدبخت عالم است بهترین دوست خدا نماز گذار است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه الزهرا س ، ،
----- -----
برچسب‌ها: