کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

ساده ترین زبان برای ارتباط نزدیک تر با امام

ساده ترین زبان برای ارتباط نزدیک تر با امام

به راحتی می‌توان به امام نزدیک شد، محبت و صمیمت را تشدید نمود و با او ارتباطی تنگاتنگ برقرار نمود. و کوتاهی از خود ماست. فقط کافیست که باور و توجه کنیم.
عقیق:تشرف بی‏واسطه و مستقیم به محضر نورانی امام زمان(عج) لیاقت و شایستگی‏هایی ویژه می‏خواهد، از این‏رو تنها اوحدی از موحدان به باریابی محضر مطهرش توفیق می‏یابند. آنچه برای همگان ضروری و میسور است، ایجاد و حفظ ارتباط روحی و معنوی با آن حضرت است که در پرتو رعایت ادب حضور و ارتباط با آن حضرت تحصیل خواهد شد.
حیات انسانی و معقول بشر در گرو پیوند با حقایق وَحْیانی قرآن کریم است، چرا که وحی، یگانه عامل زندگی ‏بخش بشر و پیروی از دستورها و آموزه‏های آن، زمینه‏ساز باریابی به زندگی معقول و مطلوب است: استَجیبوا لِلّهِ ولِلرَّسولِ اِذا دَعاکُم لِما یُحییکُم(1) ؛ مَن عَمِلَ صلِحًا مِن ذَکَرٍ اَو اُنثی وهُوَ مُومِن فَلَنُحیِیَنَّهُ حَیوةً طَیِّبَة(2)
عترت طاهره که یکی از دو ثقل به جا مانده از رسول گرامی است، همتای قرآن و همدوش آن است و بر همین اساس، احکامی که درباره قرآن ثابت است، در مورد عترت طاهره نیز ثابت خواهد بود، از این‏رو ارتباط با امام عصر(عج) نیز زندگی‏بخش و تأمین کننده حیات معقول و مطلوب آدمی است، چون نبی مکرم اسلام‏صلی الله علیه و آله و سلم عدم معرفت و پذیرش ولایت امام معصوم زمان را مایه مرگ جاهلی برشمردند و آنچه نبودش مرگ جاهلانه می ‏آورد، بودنش حیات عاقلانه را تأمین خواهد کرد و آن که معرفت و ولایت را فهمید، همواره خویش را در معرض ارتباط با امام معصوم عصر خویش می‏ نهد.
 
 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

پایان ساخت ضریح امامین عسکریین(ع)

مدیر اجرایی ضریح امامین عسکریین اعلام کرد؛

پایان ساخت ضریح امامین عسکریین(ع)

امام هادی،امام حسین عسکری،ساخت ضریح امامین عسکرین،ضریح سامرا،سامرا

در صورت فراهم شدن شرایط امنیتی مناسب در شهر سامرا، این ضریح به سرعت به این شهر انتقال یافته و کار نصب آن در مدت 60 روز انجام خواهد شد.

عقیق: مدیر اجرایی ضریح امامین عسکریین(ع)، اعلام کرد: کار ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین(ع) پایان یافته و در صورت فراهم شدن شرایط امنیتی مناسب در شهر سامرا، این ضریح به سرعت به این شهر انتقال یافته و کار نصب آن در مدت 60 روز انجام خواهد شد.

ˈمحمود پارچه بافˈ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به این که ضریح امامین عسکریین(ع) از یک بسته کامل تشکیل شده، گفت: این ضریح مطهر به دستور آیت الله سیستانی ساخته شده است.

وی افزود: دربهای ورود حرم مطهر به رواق ها، گنبدخانه، 4 صندوق خاتم کاری نفیس (که توسط مردم شیراز ساخته شده)، یک هزار متر فرش دست باف کاشان (توسط بانوان کاشانی بافته شده) و 8 پنجره که از چوب خاص برای دور گنبدخانه ( که توسط مردم یزد ساخته شده) ساخته شده و هم اکنون در شهر قم می باشد.

پارچه باف طرح این ضریح را همانند ضریح قبلی دانست و اظهار داشت: طراح و سازنده ضریح مطهر امامین عسکریین (ع) استاد سید ˈمهدی علمداریˈ از هنرمندان زبردست اصفهانی می باشد و طراحی پیکره نیز توسط مهندس ˈمهدی خوش نژادˈ انجام شده است.

وی افزود: ˈطراحی نقوش و گل و بوته نیز توسط استاد علمداری و خط نیز توسط خطاط نامی جهان اسلام استاد سید ˈمحمد حسین موحدˈ اجرا شده و کار زیبای چوب به صورت معرق، گره چینی و مقرنس توسط استاد ˈمهدی دیدارˈ و استاد ˈاکبر رحیمˈ اجرا شده است.ˈ

وی در ادامه افزود: داخل و روی ضریح مطهر امامین عسکریین با خطوط اسلامی سوره های قرآن با طلا و چوب اجرا شده و احادیث و فرازهایی از دعای جامعه کبیره نوشته شده است و در داخل و روی ضریح مطهر مزین به اسماء 14 معصوم می باشد.

منبع:ایرنا

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: امام هادی علی النقی ع ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

رونمایی از مینا کاری دربهای حرم عسکریین

در اهواز صورت گرفت/

رونمایی از مینا کاری دربهای حرم عسکریین

خطاطی و میناکاری پلاک​های حاشیه درب‌های حرم امامین عسکریین(ع) در اهواز رونمایی شد.
عقیق:حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در حاشیه رونمایی از خطاطی و میناکاری پلاک​های حاشیه درب​های حرم امامین عسکریین(ع) که 28 دی در اهواز برگزار شد، گفت: یکی از پروژه​هایی که از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات، به استان خوزستان واگذار شده، ساخت 6 درب حرم امامین عسکریین(ع) است. وی با بیان اینکه این پروژه از اواخر سال گذشته آغاز شد و از آن زمان تاکنون کار نجاری و خطاطی آن در استان انجام شده است، افزود: ساخت درب​ها با توجه به سنتی بودن و طراحی خاص و قدیمی که باید روی آنها انجام می​شد، نیاز به دقت و ظرافت داشت که خوشبختانه این مرحله به خوبی انجام شد. انتخاب متون زیارت جامعه کبیره در خطاطی درب​ها موسوی با اشاره به اینکه پس از پایان ساخت سازه چوبی و پایان قلم‌‌زنی روی ورق​های مس و نقره در حال حاضر در مرحله میناکاری و خطاطی قرار داریم، عنوان کرد: متون انتخابی برای خطاطی حاشیه درب‌​ها از زیارت جامعه کبیره که منتسب به امام هادی(ع) است، اخذ شد.
 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: امام هادی علی النقی ع ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ ]

امام زمان (عج) چه دعایی را دوست دارد؟

بسمه تعالی

امام زمان (عج) چه دعایی را دوست دارد؟

سخنران این هفته مسجد مقدس جمکران با طرح این سوال که حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف چه دعایی را دوست دارند، به زمینه های ارتباط با حضرت پرداخت.
عقیق:حجت الاسلام هدایت در جمع نمازگزاران و مجاوران این مکان مقدس طی سخنانی در شبستان کربلا با اشاره به آیه 200سوره آل عمران اظهارداشت: خداوند می فرمایند؛"يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا  وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ".

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم افزود: خداوند متعال در این آیه نورانی  رمز و کلید موفقیت در هر چیزی را صبر و شیکبایی عنوان فرموده اند بطوریکه  می فرمایند "اى اهل ايمان! [در برابر حوادث‏] شكيبايى كنيد، و ديگران را هم به شكيبايى واداريد، و با يكديگر [چه در حال آسايش چه در بلا و گرفتارى‏] پيوند و ارتباط برقرار كنيد و از خدا پروا نماييد تا رستگار شويد)".

حجت الاسلام هدایت اظهارداشت: امام صادق علیه السلام در تفسیر این آیه  نورانی می فرمایند در این آیه خداوند انسان را به رعایت صبر در همه امور  دنیوی و اخروی دعوت کرده است و این نشان می دهد مهمترین وظیفه امروز  مشتاقان حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف صبر پیشه کرده و مساله  انتظار است.

سخنران مسجد مقدس جمکران ادامه داد: "صبر در واجبات"، " صبر در محرمات"، "صبر و تحمل در برابر دشمنان"، " حفظ و استمرار رابطه با دوستان و خویشان" و در راس آن حرکت در مسیر رضایت خداوند مهمترین دستوراتی است که خداوند  متعال افراد را به آن سفارش کرده است.

وی " ایجاد ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و حفظ آن را" راز و رمز هدایت و بندگی انسان دانست و تصریح کرد: عاشقان و منتظران منجی  عالم بشریت باید بدانند که چگونه و از چه طریقی با حضرت ارتباط برقرار  کنند، بهترین راه برقراری ارتباط " دعا و نیایش " است.

حجت الاسلام هدایت گفت: امام مهدی علیه السلام در روایات و در کلام بسیاری از مشرّف شدگان به محضر ایشان، نسبت به قرائت برخی ادعیه سفارش کرده اند  که از جمله قرائت دعای سلامتی حضرت در قنوت نماز، دعای ندبه، دعای سمات،  زیارت آل یاسین، زیارت جامعه کبیره، زیارت عاشورا می باشد.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم افزود: بجز ادعیه انجام برخی از امور  مورد رضایت و توجه حضرت می باشد که از جمله؛ اقامه نماز اول وقت، حفظ حجاب و عفاف، صدقه برای سلامتی حضرت، نیکی و احترام به والدین و...است.

منبع:حوزه

امام زمان (عج) چه دعایی را دوست دارد؟،امام زمان،امام مهدی،کمپین عشاق مهدی،

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

امام زمان(عج) در آيينه زيارت جامعه

امام زمان(عج) در آيينه زيارت جامعه

مسأله مهدويت از مسائل مهم و حياتي است كه از زمان پيامبر اكرم صلي الله عليه وآله به صورت واضح و روشن مطرح شده و بر زنده نگه داشتن آن تأكيد و تشويق فراوان شده است. و امامان معصوم عليهم السلام نيز به فراخور فرصت هايي كه براي آنها پيش آمده اين مسئله را مطرح و بيان كرده اند.
کمپین عشاق مهدی، عقیق: دوران امام هادي عليه السلام و امام حسن عسكري عليه السلام از دورانهايي است كه حكومت وقت به شدّت مسائل مهدويت و حتي تولد حضرت مهدي عليه السلام را پي گير بوده است.
دل ما خون شد اي صنم ز فراق اي خوشا يك دست به بينم طاق تشنه اي كو به عمر آب نديد به تو گرديدم اين چنين مشتاق
زهر هجران اثر نموده به دل غير وصلت نباشدش ترياق كاش آن زلف عنبرينت را كه سحاب است برقه آفاق
برفكندي ز چهر گلگونت كه بپاييتد معشر العشاق وقت هجران گذشت و وصل رسيد نبريدم گمان مگر اشفاق با شما عهد دوست بستم مر مرا محكم است اين ميثاق
مسأله مهدويت از مسائل مهم و حياتي است كه از زمان پيامبر اكرم صلي الله عليه وآله به صورت واضح و روشن مطرح شده و بر زنده نگه داشتن آن تأكيد و تشويق فراوان شده است. و امامان معصوم عليهم السلام نيز به فراخور فرصتهايي كه براي آنها پيش آمده اين مسئله را مطرح و بيان نموده اند. دوران امام هادي عليه السلام و امام حسن عسكري عليه السلام از دورانهايي است كه حكومت وقت به شدّت مسائل مهدويت و حتي تولد حضرت مهدي عليه السلام را پي گير بوده و تحت نظر داشت است. اختناق و سخت گيري در اين زمينه نيز به اوج خود رسيده بود؛ با اين حال، حضرت هادي عليه السلام از فرصتها بهره برداري نمود و گاه به صورت صريح و زماني در پوشش دعا مسئله مهدويت را زنده نگهداشت.
از جمله در زيارت جامعه كبيره كه از متقن ترين، صحيح‌ترين و جامع‌ترين متون زيارتي شيعه است، علاوه بر بيان اصل امامت، مسئله مهدويت مخصوصاً دوران ظهور حضرت مهدي عليه السلام و رهاورد حكومت او مورد اشاره و توجّه قرا گرفته است. آنچه پيش رو داريد، نگاهي است گذرا به مسئله مهدويت در زيارت جامعه كبيره.
 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

اگر ظهور ناگهانی است پس علائم حتمی چه می شود؟

اگر ظهور ناگهانی است پس علائم حتمی چه می شود؟

وقتی چیزی بداءپذیر باشد، نمی‌توان گفت که لزوماً واقع نمی‌شود. چه بسا در برخی از علائم بداء صورت نگیرد؛ ولی ظهور حضرت ناگهانی باشد.
کمپین عشاق مهدی،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله،کمپین عاشقان ظهور،کمپین ظهور،امام زمان . زیارت جامعه . مهدویت.صاحب الزمان.کمپین عشاق مهدی.کمپین عشاق.کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله.امام مهدی.آخرالزمانعقیق:"ثاقب" در زبان عربی، به معنای سوراخ کننده و شکافنده می‌باشد. "شهاب  ثاقب" به سنگ آسمانی‌ای گفته می‌شود که به‌طور ناگهانی تاریکی شب را  می‌شکافد. صفت بارز و شاخص آن همین است که در تاریکی مطلق ـ که هیچ روشنایی در آن نیست ـ به صورت ناگهانی نورافشانی می‌کند. پس ظهور امام عصر(عج) هم  که به شهاب ثاقب تشبیه شده‌اند، به همین صورت خواهد بود. ایشان در تاریکی  محض، ظهور می‌کنند و به صورت دفعی و ناگهانی آشکار می‌شوند.

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

زیارت جامعه کبیره امام هادی ع

زیارت جامعه کبیره،امام هادی،زیارت جامعه،لمم نقی ع،امام نقی ع،نقی،زیارت جامعه امام هادی ع

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: امام هادی علی النقی ع ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

السلام علیک یا علی النقی الهادی ع

کمپین عشاق مهدی،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله،کمپین عاشقان ظهور،کمپین ظهور،السلام علیک یا علی النقی الهادی ع،امام هادی،امام علی النقی،امام علی نقی،امام نقی،امام نقی جوک

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: امام هادی علی النقی ع ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

اهانت شاهین نجفی مرتد به ماه منیر قمر بنی هاشم ع

بسم الله الرحمن الرحیم

طی توهین شاهین نجفی مرتد به حضرت ابالفضل العباس قمر بنی هاشم  شعیان و دوستداران آن حضرت برای دفاع از عقاید و اسلام به پا خیزید و جلو نشر این آلبوم که جدیدا می خواهد وارد بازار شود را بگیرید(نام آلبوم ص می باشد).دوست داران اهل بیت این پست را به اشتراک بگزارند.

باز هم با سگ صهیون رفاقت کردی
و به شیطان لعین عرض ارادت کردی
تو نداری بجز این اسم، نشان از شاهین
که به کفتار صفت بودنت عادت کردی
نجفی بودن هرکس نه به نام و لقب است
تو کجا حرمت این نام رعایت کردی؟
با خود فاطمه(س) اینبار طرف می باشی
چون به دستان علمدار اهانت کردی
ای یزیدی تو کجا و قمر هاشمیان؟
پیش این ماه تو احساس حقارت کردی
مادرت داغ تو را زود ببیند، مردک
به چه حقی تو به عباس (ع) جسارت کردی؟
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
بی وضو آیه تطهیر تلاوت کردی

لطفا باز نشر دهید

یا علی

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: حضرت اباالفضل العباس ع(مطالب) ، سایر ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

انیمیشن سینمایی با موضوع مادر امام زمان (عج)

انیمیشن سینمایی با موضوع مادر امام زمان (عج)

کمپین عشاق مهدی،امام زمان.کمپین عاشقان امام زمان عج.کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله.کمپین  ظهور.کمپین عاشقان ظهور.انیمیشن سینمایی-مادر امام زمان. مادر امام زمان (عج). حضرت مهدی (ع). انیمیشن برای مادر امام زمان. انیمیشن. مادر امام زمان. امام زمان (ع). فیلم. کلیپ. حضرت بقیه الله

 

انیمیشن "شاهزاده روم" انیمیشن سینمایی با موضوع مادر امام زمان (عج) است که پیش از این در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و بازخوردهای  بسیاری داشت.حالا این انیمیشن در کشورهای عربی از جمله لبنان و عراق اکران شده و مورد  استقبال مردم این کشورها نیز قرار گرفته است.این اثر کیفیت منحصر به فردی در بین انیمیشن‌های ایرانی دارد و از  ویژگی‌های این کار پرداختن به برهه‌ای از زندگی مادر امام زمان (عج) در روم است. 

لینک دانلود کلیک کنید

منبع سایت سخن دانلود

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: فیلم ها ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

دانلود مناجات جدید وزیبای جواد مقدم به نام سحر خیز مدینه کی میایی

دانلود مناجات جدید وزیبای جواد مقدم به نام سحر خیز مدینه کی میایی

 

صلی الله علیک یا ولی العصر ادرکنی

 

این جمعه هم گذشت و باز هم نیامدی !!!

 کمپین عشاق مهدی،عاشقان ظهور مهدی عجل الله،کمپین عاشقان ظهور،امام زمان،امام مهدی،صاحب الزمان،imammahdi،imam mahdi،مناجات امام زمان موزیک جدید -مناجات امام زمان اهنگ جدید -مناجات امام زمان موسیقی جدید -مناجات امام زمان دانلود -مناجات امام زمان اهنگ  -مناجات امام زمان دانلود موزیک جدید -مناجات امام زمان موزیک ویدیو جدید -مناجات امام زمان دانلود ویدیو زیبای -مناجات امام زمان دانلود اهنگ جدید -مناجات امام زمان اهنگ جدید -مناجات امام زمان دانلود مستقیم -مناجات امام زمان تیتراژ جدید -مناجات امام زمان  دانلود تیتراژ -مناجات امام زمان اهنگ -مناجات امام زمان اهنگ بی کلام -مناجات امام زمان دانلود اهنگ بیکلام -مناجات امام زمان جدیدترین اهنگ -مناجات امام زمان البوم جدید -مناجات امام زمان اهنگ ارام بخش -مناجات امام زمان ورژن جدید اهنگ -مناجات امام زمان تکست اهنگ -مناجات امام زمان متن اهنگ -مناجات امام زمان دانلود مستقیم - موزیک جدید -مناجات امام زمان اهنگ جدید -مناجات امام زمان موسیقی جدید -مناجات امام زمان دانلود -مناجات امام زمان اهنگ  -مناجات امام زمان دانلود موزیک جدید -مناجات امام زمان موزیک ویدیو جدید -مناجات امام زمان دانلود ویدیو زیبای -مناجات امام زمان دانلود اهنگ جدید -مناجات امام زمان اهنگ جدید -مناجات امام زمان دانلود مستقیم -مناجات امام زمان تیتراژ جدید -مناجات امام زمان  دانلود تیتراژ -مناجات امام زمان اهنگ -مناجات امام زمان اهنگ بی کلام -مناجات امام زمان دانلود اهنگ بیکلام -مناجات امام زمان جدیدترین اهنگ -مناجات امام زمان البوم جدید -مناجات امام زمان اهنگ ارام بخش -مناجات امام زمان ورژن جدید اهنگ -مناجات امام زمان تکست اهنگ -مناجات امام زمان متن اهنگ -مناجات امام زمان دانلود مستقیم -مناجات امام زمان

 

دانلود مناجات جدید وزیبای جواد مقدم به نام سحر خیز مدینه کی میایی کلیک کنید

 

منبع سایت ناجی

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: صوتی مهدویت ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394برچسب:کمپین عشاق مهدی,کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله,کمپین عاشقان ظهور,امام زمان,امام مهدی,صاحب الزمان,imammahdi,imam mahdi,مناجات امام زمان موزیک جدید , مناجات امام زمان اهنگ جدید , مناجات امام زمان موسیقی جدید , مناجات امام زمان دانلود , مناجات امام زمان اهنگ , مناجات امام زمان دانلود موزیک جدید , مناجات امام زمان موزیک ویدیو جدید , مناجات امام زمان دانلود ویدیو زیبای , مناجات امام زمان دانلود اهنگ جدید , مناجات امام زمان اهنگ جدید , مناجات امام زمان دانلود مستقیم , مناجات امام زمان تیتراژ جدید , مناجات امام زمان دانلود تیتراژ , مناجات امام زمان اهنگ , مناجات امام زمان اهنگ بی کلام , مناجات امام زمان دانلود اهنگ بیکلام , مناجات امام زمان جدیدترین اهنگ , مناجات امام زمان البوم جدید , مناجات امام زمان اهنگ ارام بخش , مناجات امام زمان ورژن جدید اهنگ , مناجات امام زمان تکست اهنگ , مناجات امام زمان متن اهنگ , مناجات امام زمان دانلود مستقیم , موزیک جدید , مناجات امام زمان اهنگ جدید , مناجات امام زمان موسیقی جدید , مناجات امام زمان دانلود , مناجات امام زمان اهنگ , مناجات امام زمان دانلود موزیک جدید , مناجات امام زمان موزیک ویدیو جدید , مناجات امام زمان دانلود ویدیو زیبای , مناجات امام زمان دانلود اهنگ جدید , مناجات امام زمان اهنگ جدید , مناجات امام زمان دانلود مستقیم , مناجات امام زمان تیتراژ جدید , مناجات امام زمان دانلود تیتراژ , مناجات امام زمان اهنگ , مناجات امام زمان اهنگ بی کلام , مناجات امام زمان دانلود اهنگ بیکلام , مناجات امام زمان جدیدترین اهنگ , مناجات امام زمان البوم جدید , مناجات امام زمان اهنگ ارام بخش , مناجات امام زمان ورژن جدید اهنگ , مناجات امام زمان تکست اهنگ , مناجات امام زمان متن اهنگ , مناجات امام زمان دانلود مستقیم , مناجات امام زمان , , ] [ 13:30 ] [ .:.حماسه ظهور.:. ]
[ ]

آیا نمی دانست که خدا او را می بیند

عاشقان ظهور،آیا نمی دانست که خدا او را می بیند،کمپین عاشقان ظهور،کمپین حمایت از امام نقی

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: سایر ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
[ ]

شیطان تاب این 6 خصلت انسان ها را ندارد

عاشقان ظهور،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله،امام مهدی،صاحب الزمان،کمپین عشاق مهدی،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله،کمپین عاشقان ظهور،کمپین ظهور،امام نقی جوک،امام هادی،امام نقی،امام علی نقی،emam naqi

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: سایر ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

قاصدکهای خوش خبر(عاشقان ظهور مهدی عجل الله)

من ایمان دارم به پایان این روزهای سرد و مه آلود
ماهِ من، می دانم که بزودی آفتابی خواهی شد
من این را از قاصدکهای خوش خبر شنیده ام!

قاصدک-دلنوشته قاصدک-قاصدک امام زمان-کمپین عشاق مهدی،دستنوشته قاصدک امام زمان-دلنوشته امام زمان-دستنوشته امام زمان-دلنوشته غمگین قاصدک-خبر خوش قاصدک-خبر ظهور امام زمان از قاصدک-چشم به راه دلنوشته-دلنوشته دلتنگ امام زمان-امام زمان-مهدویت-ناجی-بهترین دلنوشته قاصدک امام زمان-چشم به راه امام زمان-دلنوشته واقعی حضرت مهدی-روز های افسرده

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: تصاویر مهدوی ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 44 صفحه بعد